Managing Innovation and Cultural Management in the Digital Era
- The case of the National Palace Museum
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 248
- Udgivet:
- 18. december 2020
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 362 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing Innovation and Cultural Management in the Digital Era
This book examines the National Palace Museum's efforts to combine its expertise in museum service with a digitalized platform. It analyses the research results of surveys conducted and aims to inform readers of digital establishment and service innovations as well as the necessities of technological and managerial implementation.
Brugerbedømmelser af Managing Innovation and Cultural Management in the Digital Era
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing Innovation and Cultural Management in the Digital Era findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621