Managing Innovation and Change: A Critical Guide for Organizations
- Psychology @ Work Series
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 7. marts 2002
- Udgave:
- Størrelse:
- 158x234x15 mm.
- Vægt:
- 418 g.
- 2-4 uger.
- 14. februar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing Innovation and Change: A Critical Guide for Organizations
Suitable for managers and HR professionals, students of management and occupational psychology at undergraduate and MBA level, this title discusses the origins of creativity, group approaches to innovation, managing innovative teams and how to manage organizations.
Brugerbedømmelser af Managing Innovation and Change: A Critical Guide for Organizations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing Innovation and Change: A Critical Guide for Organizations findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621