- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 384
- Udgivet:
- 1. marts 2012
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 229x180x21 mm.
- Vægt:
- 614 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing Enterprise Content
We can't just design content for one channel, device or medium anymore; we need to design responsive structured content to reach customers anytime, anywhere, and on any device. And we can't do that until we can define how each element associated with a content object should be effectively written to respond to different customer needs and context of the content as well as changes in display and different capabilities of devices. This book presents a unified content strategy model.
Brugerbedømmelser af Managing Enterprise Content
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing Enterprise Content findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621