De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Managing Customer Value

- Essentials of Product Quality, Customer Service, and Price Decisions

Bag om Managing Customer Value

Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761826316
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 356
  • Udgivet:
  • 25. august 2003
  • Størrelse:
  • 152x229x30 mm.
  • Vægt:
  • 504 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Managing Customer Value

Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil.

Brugerbedømmelser af Managing Customer Value



Find lignende bøger
Bogen Managing Customer Value findes i følgende kategorier: