Managing Customer Relationships on the Internet
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 9. november 2005
- Størrelse:
- 156x234x19 mm.
- Vægt:
- 626 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing Customer Relationships on the Internet
One important marketing issue is how to initiate, develop, and manage relationships with customers through the Internet. This book aims to improve our knowledge on utilization of the Internet in marketing. It offers theoretical as well empirical knowledge on managing customer relationships on the Internet.
Brugerbedømmelser af Managing Customer Relationships on the Internet
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing Customer Relationships on the Internet findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621