De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Managing and Marketing Technology

Bag om Managing and Marketing Technology

Proposes that strong management of a firm's technology improves both the marketing potential of existing products and allows firms to identify opportunities for new products through the systematic analysis and assessment of their technological and marketing capabilities.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861525949
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 22. marts 2001
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 188x241x15 mm.
  • Vægt:
  • 499 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Managing and Marketing Technology

Proposes that strong management of a firm's technology improves both the marketing potential of existing products and allows firms to identify opportunities for new products through the systematic analysis and assessment of their technological and marketing capabilities.

Brugerbedømmelser af Managing and Marketing Technology



Find lignende bøger
Bogen Managing and Marketing Technology findes i følgende kategorier: