Managing a media company in the digital age. The effects of Web 2.0 and social media on music industry
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 24
- Udgivet:
- 13. november 2014
- Størrelse:
- 148x210x2 mm.
- Vægt:
- 45 g.
- 2-3 uger.
- 4. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Managing a media company in the digital age. The effects of Web 2.0 and social media on music industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing a media company in the digital age. The effects of Web 2.0 and social media on music industry findes i følgende kategorier: