De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Managerial marketing

Bag om Managerial marketing

(In German: Betriebswirtschaftslehre.) To avoid duplication a number of subjects such as the theory of market structures and descriptive data concerning changes in the patterns of consumer expenditures and distribution have been omitted.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789020704600
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 31. juli 1975
  • Størrelse:
  • 235x155x16 mm.
  • Vægt:
  • 480 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Managerial marketing

(In German: Betriebswirtschaftslehre.) To avoid duplication a number of subjects such as the theory of market structures and descriptive data concerning changes in the patterns of consumer expenditures and distribution have been omitted.

Brugerbedømmelser af Managerial marketing



Find lignende bøger
Bogen Managerial marketing findes i følgende kategorier: