Management Science in Hospitality and Tourism
- Theory, Practice, and Applications
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 426
- Udgivet:
- 6. juli 2016
- Størrelse:
- 236x159x28 mm.
- Vægt:
- 760 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Management Science in Hospitality and Tourism
This book goes beyond revenue management topics and presents a broad range of topics in management science applications as they relate to hospitality and tourism cases. It covers data analytics, e-commerce and technology, revenue and yield management, optimization methods, resource allocation, goal programming, dynamic programming, Markov chain
Brugerbedømmelser af Management Science in Hospitality and Tourism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Management Science in Hospitality and Tourism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621