De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Management of Marketing

Bag om Management of Marketing

Covers the key topics of the marketing component of an MBA course and provides a balance of theory and application to ensure both aspects of the core concepts are covered. This book is accompanied by student and lecturer web sites providing additional material to enhance the points in the text and to ensure further learning.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750661034
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 422
  • Udgivet:
  • 2. juni 2005
  • Størrelse:
  • 156x232x23 mm.
  • Vægt:
  • 644 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Management of Marketing

Covers the key topics of the marketing component of an MBA course and provides a balance of theory and application to ensure both aspects of the core concepts are covered. This book is accompanied by student and lecturer web sites providing additional material to enhance the points in the text and to ensure further learning.

Brugerbedømmelser af Management of Marketing



Find lignende bøger
Bogen Management of Marketing findes i følgende kategorier: