Management of Convergence in Innovation
- Strategies and Capabilities for Value Creation Beyond Blurring Industry Boundaries
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 260
- Udgivet:
- 11. oktober 2007
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 234x156x17 mm.
- Vægt:
- 588 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Management of Convergence in Innovation
Driven by the fascination about dramatic structural and competitive changes within telecommunication and information technology in dustries during the past decade, the convergence phenomenon has increasingly gained my personal attention throughout my work and studies.
Brugerbedømmelser af Management of Convergence in Innovation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Management of Convergence in Innovation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621