Management Hochwertiger Dienstleistungen
- Erfolgreiche Gestaltung Von Kundenbeziehungen Am Beispiel Der Telemedizin
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 382
- Udgivet:
- 25. august 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x23 mm.
- Vægt:
- 531 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Management Hochwertiger Dienstleistungen
Carsten Schultz befragt Patienten, Ärzte und Krankenkassen und zeigt, dass Kunden dann wertvolle Beiträge zur Entwicklung und Markteinführung innovativer Dienstleistungen erbringen, wenn sie eng an den Anbieter gebunden sind. Dazu müssen Unternehmen bestehende Informationsdefizite beim Kunden abbauen. Abschließend werden Unterschiede in den Beziehungen zu End- bzw. Geschäftskunden systematisch abgeleitet.
Brugerbedømmelser af Management Hochwertiger Dienstleistungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Management Hochwertiger Dienstleistungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621