De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Man Appeal

- Advertising, Modernism and Menswear

Bag om Man Appeal

Provides an evaluation of the history of men's fashion advertising in the first half of the twentieth century. Alongwith issues of representation to broader socio-economic contexts, this study addresses the discourses relating to professionalization, modernity, mass-communication and marketing, display and consumer psychology.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845200862
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 172
  • Udgivet:
  • 1. marts 2005
  • Størrelse:
  • 156x234x16 mm.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Man Appeal

Provides an evaluation of the history of men's fashion advertising in the first half of the twentieth century. Alongwith issues of representation to broader socio-economic contexts, this study addresses the discourses relating to professionalization, modernity, mass-communication and marketing, display and consumer psychology.

Brugerbedømmelser af Man Appeal



Find lignende bøger
Bogen Man Appeal findes i følgende kategorier: