De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Making Sense of Data in the Media

Bag om Making Sense of Data in the Media

Through a series of examples of statistics in the media, this book shows you how to critically assess the presentation of data in the media, to identify what is significant and to sort verifiable conclusions from misleading claims.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526447197
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 22. November 2019
  • Størrelse:
  • 247x171x23 mm.
  • Vægt:
  • 620 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Making Sense of Data in the Media

Through a series of examples of statistics in the media, this book shows you how to critically assess the presentation of data in the media, to identify what is significant and to sort verifiable conclusions from misleading claims.

Brugerbedømmelser af Making Sense of Data in the Media



Find lignende bøger
Bogen Making Sense of Data in the Media findes i følgende kategorier: