Making a Mark - An Introduction to Trademarks for Small and Medium-Sized Enterprises
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 78
- Udgivet:
- 3. oktober 2017
- Størrelse:
- 148x210x4 mm.
- Vægt:
- 104 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Making a Mark - An Introduction to Trademarks for Small and Medium-Sized Enterprises
Trademarks are an essential business tool. This practical guide for small and medium-sized enterprises explains how to use them strategically to help build and protect your brand.
Brugerbedømmelser af Making a Mark - An Introduction to Trademarks for Small and Medium-Sized Enterprises
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Making a Mark - An Introduction to Trademarks for Small and Medium-Sized Enterprises findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621