De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Mål dine resultater

- - analyse, evaluering, måling af kommunikation

Bag om Mål dine resultater

Mål dine resultater giver læseren konkret viden om og metoder til at dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation. Bogen består af tre dele. Første del giver læseren indsigt og konkret vejledning i at adskille kommunikationsmål fra forretningsmål, hvilket gør det muligt at måle sammenhæng mellem årsag og virkning. Anden del gennemgår en række undersøgelsesmetoder og evalueringsmodeller. Centralt står en gennemgang af, hvordan man laver et undersøgelsesdesign, som øger bevidstheden om målenes strategiske relevans, hvad man ønsker at få viden om og hvilke metoder man skal bruge. I tredje del får læseren en kort introduktion til de vigtigste af ledelsens styringsværktøjer og et klart billede af, hvordan kommunikationsafdelingerne kan indarbejde måling af kommunikation og eget strategiske arbejde i organisationens overordnede styring. Mål dine resultater henvender sig til kommunikationsstuderende og praktikere, der skal dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759325407
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 14. januar 2011
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Mål dine resultater

Mål dine resultater giver læseren konkret viden om og metoder til at dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.
Bogen består af tre dele.
Første del giver læseren indsigt og konkret vejledning i at adskille kommunikationsmål fra forretningsmål, hvilket gør det muligt at måle sammenhæng mellem årsag og virkning.
Anden del gennemgår en række undersøgelsesmetoder og evalueringsmodeller. Centralt står en gennemgang af, hvordan man laver et undersøgelsesdesign, som øger bevidstheden om målenes strategiske relevans, hvad man ønsker at få viden om og hvilke metoder man skal bruge.
I tredje del får læseren en kort introduktion til de vigtigste af ledelsens styringsværktøjer og et klart billede af, hvordan kommunikationsafdelingerne kan indarbejde måling af kommunikation og eget strategiske arbejde i organisationens overordnede styring.
Mål dine resultater henvender sig til kommunikationsstuderende og praktikere, der skal dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.

Brugerbedømmelser af Mål dine resultater



Find lignende bøger