Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 2. maj 2019
- Størrelse:
- 240x163x23 mm.
- Vægt:
- 526 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727
This book makes an important contribution to the ongoing debate over the emergence of an early modern 'public sphere'. Focusing on the petition-like form of the loyal address, it argues that these texts helped to foster a politically aware public by mapping shifts in the national 'mood'. -- .
Brugerbedømmelser af Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621