De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

Bag om Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

This book makes an important contribution to the ongoing debate over the emergence of an early modern 'public sphere'. Focusing on the petition-like form of the loyal address, it argues that these texts helped to foster a politically aware public by mapping shifts in the national 'mood'. -- .

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780719097034
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 2. maj 2019
  • Størrelse:
  • 240x163x23 mm.
  • Vægt:
  • 526 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

This book makes an important contribution to the ongoing debate over the emergence of an early modern 'public sphere'. Focusing on the petition-like form of the loyal address, it argues that these texts helped to foster a politically aware public by mapping shifts in the national 'mood'. -- .

Brugerbedømmelser af Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727



Find lignende bøger
Bogen Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727 findes i følgende kategorier: