De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper

Bag om LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper

LOMMEBOGEN - Emotionelle Kundetyper® Emotionelle kundetyper® er baseret på forskning omkring forbrugeradfærd, neuropsykologi og marketing. Det er en segmenteringsmetode der opdeler kunder ud fra deres følelser i købsprocessen. Metoden består af konkrete retningslinjer og skabeloner, som er baseret på otte års casestudier af mere end 3000 nationale og internationale virksomheder. Lommebogen om Emotionelle Kundetyper® er en introduktion til dig, der er ansvarlig for markedsføringen. Du ved, at dit fag er omskifteligt, og der konstant er nye ting at forholde sig til. Kundetyperne gør den kompleksitet mere gennemskuelig, fordi det bliver tydeligt, hvordan du skal markedsføre virksomheden, for at få flere og mere loyale kunder.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788797077061
  • Format:
  • MP3
  • Udgivet:
  • 13. december 2021
  • Oplæser:
  • Jesper Platz
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper

LOMMEBOGEN - Emotionelle Kundetyper®

Emotionelle kundetyper® er baseret på forskning omkring forbrugeradfærd, neuropsykologi og marketing. Det er en segmenteringsmetode der opdeler kunder ud fra deres følelser i købsprocessen. Metoden består af konkrete retningslinjer og skabeloner, som er baseret på otte års casestudier af mere end 3000 nationale og internationale virksomheder.

Lommebogen om Emotionelle Kundetyper® er en introduktion til dig, der er ansvarlig for markedsføringen. Du ved, at dit fag er omskifteligt, og der konstant er nye ting at forholde sig til. Kundetyperne gør den kompleksitet mere gennemskuelig, fordi det bliver tydeligt, hvordan du skal markedsføre virksomheden, for at få flere og mere loyale kunder.

Brugerbedømmelser af LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper



Find lignende bøger
Bogen LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper findes i følgende kategorier: