Live Campaigns
- Event-Kampagnen ALS Konzept Einer Wirkungsvollen Marketing-Kommunikation
indgår i Essentials serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 44
- Udgivet:
- 29. januar 2019
- Udgave:
- 12019
- Størrelse:
- 210x148x3 mm.
- Vægt:
- 82 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Live Campaigns
Colja M. Dams und Stefan Luppold geben in diesem essential Anstöße, formulieren Antworten, erklären Zusammenhänge und treten den Beweis an für den Erfolg von neuen Marketing-Konzepten in der gelebten Praxis. Mithilfe von Beispielen aus der Praxis für die Praxis zeigen die Autoren: Live Campaigns verändern die Event-Topografie grundlegend und stellen die Face-to-Face-Kommunikation in den Mittelpunkt, weg von einem reinen Kommunikationskanal und hin zu dem zentralen POC (Point of Content). Dabei spielen Interaktion und Zielgruppen ebenso eine wichtige Rolle wie die Möglichkeit, ein solches Konzept ohne zeitliche Begrenzung zu fahren.
Brugerbedømmelser af Live Campaigns
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Live Campaigns findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621