Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 26. november 2013
- Størrelse:
- 150x234x18 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism
Mason uses the antics of Romantic-era advertising to illustrate the profound implications of commercial modernity, both in economic practices governing the book trade and, more broadly, in the development of the modern idea of literature.
Brugerbedømmelser af Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Literary Advertising and the Shaping of British Romanticism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621