De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Listening to the Customer

Bag om Listening to the Customer

A thorough explanation of how a voice-of-the-customer program for libraries can give customers the opportunity to make their opinions known, enabling libraries to develop services that meet or exceed their patrons' changing expectations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781598847994
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 23. maj 2011
  • Størrelse:
  • 178x254x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 2-3 uger.
  • 14. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Listening to the Customer

A thorough explanation of how a voice-of-the-customer program for libraries can give customers the opportunity to make their opinions known, enabling libraries to develop services that meet or exceed their patrons' changing expectations.

Brugerbedømmelser af Listening to the Customer



Find lignende bøger
Bogen Listening to the Customer findes i følgende kategorier: