Listen Louder
- en lille bog om at lytte højere
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Listen Louder
Listen Louder er en lille bog om at lytte højere. Det er en bog skrevet til dig, der
brænder for enten innovation, iværksætteri og markedsføring eller måske alle tre ting.
Bogen har etableret sig som en business-bestseller med over 15.000 solgte eksemplarer allerede.
Listen Louder kan som mindset, metode og værktøj hjælpe dig med at skabe en stærk innovationskultur. Derudover træner du evnen til at kommunikere dine budskaber på en autentisk måde, der skaber lydhørhed og resultater.
Endelig er Listen Louder en livsfilosofi, der drejer sig om at møde nuet med øget opmærksomhed og nysgerrighed. For at citere gode gamle Hemmingway:
”When people talk, listen completely. Most people never listen."
brænder for enten innovation, iværksætteri og markedsføring eller måske alle tre ting.
Bogen har etableret sig som en business-bestseller med over 15.000 solgte eksemplarer allerede.
Listen Louder kan som mindset, metode og værktøj hjælpe dig med at skabe en stærk innovationskultur. Derudover træner du evnen til at kommunikere dine budskaber på en autentisk måde, der skaber lydhørhed og resultater.
Endelig er Listen Louder en livsfilosofi, der drejer sig om at møde nuet med øget opmærksomhed og nysgerrighed. For at citere gode gamle Hemmingway:
”When people talk, listen completely. Most people never listen."
Brugerbedømmelser af Listen Louder
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Listen Louder findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Iværksætteri
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Erhvervslivsstudier: generelt
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Innovation i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > E-handel: forretningsmæssige aspekter
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Reklame
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > PR
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Kundeservice
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621