LinkedIn - for virksomheder
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af LinkedIn - for virksomheder
LinkedIn er blevet det foretrukne sociale medie for så vidt angår folks karrierer og deres professionelle netværk. Det betyder, at det både er attraktivt for individer og for virksomheder at have en profil på LinkedIn. LinkedIn har knap 300 mio. brugere. Dertil kommer, at størstedelen af virksomheder, både i Danmark og i resten af verden, allerede er til stede på LinkedIn.
Stort set alle virksomheder, store som helt små, kan drage fordel af at have en virksomhedsprofil på LinkedIn. Så hvis din virksomhed ikke allerede har en profil, eller hvis I ikke bruger den aktivt, bør I begynde på det. I dette hæfte lærer du alt lige fra hvordan du opretter en virksomhedsprofil, til hvordan du annoncerer på LinkedIn eller opretter og administrerer grupper.
LinkedIn tilbyder en række muligheder for virksomheder, og udnyttes de bedst muligt, kan virksomheder bruge LinkedIn til vækst af eksisterende forretning, erhvervelse af nye kunder samt rekruttering. LinkedIn er også et godt sted for virksomheder at brande sig både overfor kunder, kundeemner og potentielle medarbejdere.
Den mest kendte og prominente løsning er virksomhedsprofilen, men der er en række andre ting, virksomheder også kan gøre for at udnytte LinkedIn optimalt. Alt dette kigger vi på i dette hæfte.
Stort set alle virksomheder, store som helt små, kan drage fordel af at have en virksomhedsprofil på LinkedIn. Så hvis din virksomhed ikke allerede har en profil, eller hvis I ikke bruger den aktivt, bør I begynde på det. I dette hæfte lærer du alt lige fra hvordan du opretter en virksomhedsprofil, til hvordan du annoncerer på LinkedIn eller opretter og administrerer grupper.
LinkedIn tilbyder en række muligheder for virksomheder, og udnyttes de bedst muligt, kan virksomheder bruge LinkedIn til vækst af eksisterende forretning, erhvervelse af nye kunder samt rekruttering. LinkedIn er også et godt sted for virksomheder at brande sig både overfor kunder, kundeemner og potentielle medarbejdere.
Den mest kendte og prominente løsning er virksomhedsprofilen, men der er en række andre ting, virksomheder også kan gøre for at udnytte LinkedIn optimalt. Alt dette kigger vi på i dette hæfte.
Brugerbedømmelser af LinkedIn - for virksomheder
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen LinkedIn - for virksomheder findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Computer og IT
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ejerskab og selskabsformer > Små og mellemstore virksomheder og selvstændige
- Databehandling og informationsteknologi > Digital livsstil
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621