LES ACHATS EN LIGNE : UNE INTRODUCTION
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 108
- Udgivet:
- 21. februar 2024
- Størrelse:
- 150x8x220 mm.
- Vægt:
- 179 g.
- 2-3 uger.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af LES ACHATS EN LIGNE : UNE INTRODUCTION
Chaque nouveau dogme est le fruit de théories et de mécanismes profondément enracinés, et les achats en ligne n'échappent pas à la règle. Ce livre traite de ces théories et concepts essentiels qui ouvrent la voie à des méthodes progressives pour satisfaire les besoins et les désirs des consommateurs. Ce livre fournit des connaissances introductives reliant le passé, le présent et l'avenir des achats en ligne pour les millennials, les chercheurs, les universitaires et les spécialistes du marketing, à la recherche d'informations complètes concernant le "comment", le "quand" et le "pourquoi" des achats en ligne et les facteurs statiques qui affectent les achats en ligne. Une analyse SWOT détaillée fournit des informations significatives clarifiant les principes fondamentaux à garder à l'esprit lors de la conception de portefeuilles de marketing en ligne pour une meilleure compréhension du marché et une image de marque induite par l'action. En outre, l'explication simplifiée et concise permet de comprendre ce mode d'achat futuriste. En d'autres termes, ce livre répond à des questions rudimentaires, motivant ainsi les lecteurs pour un voyage en douceur sur la route de la vaste arène des marchés virtuels.Une lecture heureuse !
Brugerbedømmelser af LES ACHATS EN LIGNE : UNE INTRODUCTION
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen LES ACHATS EN LIGNE : UNE INTRODUCTION findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Iværksætteri
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Innovation i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > E-handel: forretningsmæssige aspekter
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Konkurrence i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621