De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Leisure Marketing

Bag om Leisure Marketing

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750655507
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 424
  • Udgivet:
  • 15. December 2004
  • Størrelse:
  • 190x247x23 mm.
  • Vægt:
  • 790 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Leisure Marketing

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Brugerbedømmelser af Leisure Marketing



Find lignende bøger
Bogen Leisure Marketing findes i følgende kategorier: