Learning to Read: An Integrated View from Research and Practice
indgår i Neuropsychology and Cognition serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 394
- Udgivet:
- 1. august 1999
- Udgave:
- 1999
- Størrelse:
- 240x160x21 mm.
- Vægt:
- 1260 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Learning to Read: An Integrated View from Research and Practice
At the same time, research with teachers about their own implementation of methods and the development of their own knowledge about the teaching of literacy has produced a fresh analysis of the practice of literacy teaching.
Brugerbedømmelser af Learning to Read: An Integrated View from Research and Practice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Learning to Read: An Integrated View from Research and Practice findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621