Learning, Teaching and Education Research in the 21st Century
- An Evolutionary Analysis of the Role of Teachers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 16. februar 2012
- Størrelse:
- 157x233x17 mm.
- Vægt:
- 436 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Learning, Teaching and Education Research in the 21st Century
Drawing on evolutionary epistemology, this title presents a theory of the role and purpose of teachers. It draws on Karl Popper's evolutionary epistemology and challenges widespread assumptions about learning, teaching and research that are embedded in the practices of many teachers and in the design of most education institutions worldwide.
Brugerbedømmelser af Learning, Teaching and Education Research in the 21st Century
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Learning, Teaching and Education Research in the 21st Century findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621