Learning Morality, Inequalities, and Faith
- Christian and Muslim Schools in Tanzania
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 292
- Udgivet:
- 16. december 2021
- Størrelse:
- 237x159x23 mm.
- Vægt:
- 560 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Learning Morality, Inequalities, and Faith
Looking at Christian and Muslim schools in urban Tanzania, this book explores how transformations in the country's educational sector, and students', parents' and teachers' quests for a "good life" in the neoliberal context, have affected their school and professional trajectories.
Brugerbedømmelser af Learning Morality, Inequalities, and Faith
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Learning Morality, Inequalities, and Faith findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621