Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
indgår i Cognitive Science serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 307
- Udgivet:
- 13. juni 1988
- Udgave:
- 1988
- Størrelse:
- 234x156x17 mm.
- Vægt:
- 499 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems arrays the most current and exciting research in this dynamic and growing area of cognitive science. The various contributions address the design and use of instructional systems as well as the important theoretical and practical questions involved in implementing knowledge-based systems.
Brugerbedømmelser af Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621