Learning in School-University Partnership
- Sociocultural Perspectives
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 2. marts 2012
- Størrelse:
- 152x228x17 mm.
- Vægt:
- 300 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Learning in School-University Partnership
This volume looks at school-university partnerships from sociocultural perspectives of learning that view participation in social practice as fundamental to the process of learning. Its two major themes ¿ school-university partnership and sociocultural and social theories of learning ¿ have both been treated extensively in the literature. It is the bringing together of these two themes that makes this book unique.
Brugerbedømmelser af Learning in School-University Partnership
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Learning in School-University Partnership findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621