De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Lean Six Sigma in Banking Services

- Operational and Strategy Applications for Theory and Practice

Bag om Lean Six Sigma in Banking Services

This book explores a range of prospective avenues, models, and operational and strategic approaches to Lean Six Sigma (LSS), a contemporary Continuous Improvement (CI) practice for achieving a quality-based competitive edge in organisations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811538193
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 95
  • Udgivet:
  • 6. maj 2020
  • Udgave:
  • 12020
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Lean Six Sigma in Banking Services

This book explores a range of prospective avenues, models, and operational and strategic approaches to Lean Six Sigma (LSS), a contemporary Continuous Improvement (CI) practice for achieving a quality-based competitive edge in organisations.

Brugerbedømmelser af Lean Six Sigma in Banking Services



Find lignende bøger
Bogen Lean Six Sigma in Banking Services findes i følgende kategorier: