Leadership Strategies for Promoting Social Responsibility in Higher Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 244
- Udgivet:
- 3. august 2020
- Størrelse:
- 240x158x19 mm.
- Vægt:
- 440 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Leadership Strategies for Promoting Social Responsibility in Higher Education
This book explores the theoretical underpinnings and interventions of CSR practised by universities across the globe and the role their leadership plays in promoting this. It provides international examples from the US, Africa, Europe and Asia, with implications and insights for university leadership, staff, and students.
Brugerbedømmelser af Leadership Strategies for Promoting Social Responsibility in Higher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Leadership Strategies for Promoting Social Responsibility in Higher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621