Lead Agency
- UNESCO's Global Leadership and Co-ordination Role for the United Nations Decade of Education for Sustainable Development (2005-2014)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 587
- Udgivet:
- 12. september 2013
- Udgave:
- Størrelse:
- 210x149x37 mm.
- Vægt:
- 794 g.
- 2-4 uger.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Lead Agency
Mandates of leadership allude to the novel concept of lead agency. This publication contributes to the assessment of international organizations' management performance of global advocacy. The interdisciplinary approach aims at practitioners of education for sustainable development and scholars dealing with regime theory and new institutionalism.
Brugerbedømmelser af Lead Agency
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Lead Agency findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621