Law and Creativity in the Age of the Entertainment Franchise
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 255
- Udgivet:
- 13. november 2014
- Størrelse:
- 160x236x17 mm.
- Vægt:
- 482 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Law and Creativity in the Age of the Entertainment Franchise
Much of the value in the entertainment industry today lies in franchises - fictional universes, entertainment concepts, reinventions of cultural traditions and celebrity - that create an ongoing marketplace presence. This book explores how artists, owners and entrepreneurs stretch IP laws to commercialise 'creativity', and the impact of these developments.
Brugerbedømmelser af Law and Creativity in the Age of the Entertainment Franchise
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Law and Creativity in the Age of the Entertainment Franchise findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621