Lær sammen
indgår i Højskolernes 10 bud, bind 8 serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 96
- Udgivet:
- 12. maj 2020
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 131x205x10 mm.
- Vægt:
- 150 g.
- 1-3 hverdage.
- 19. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Lær sammen
Lær sammen
Hvordan lærer man bedst sammen? Fællesskabet på en højskole fremhæves altid som noget unikt. Ikke kun for elevernes sociale liv, men også for deres læring. Højskolens trygge læringsrum skaber et særligt potentiale for social læring og identitetsuddannelse, skriver Johan Lövgren i sin gentolkning af højskolens pædagogiske praksis, mens fire fortællinger viser eksempler fra højskolen.
Johan Lövgren
Født 1963. Ph.d. fra MF Norwegian School of Theology I Oslo. Johan er lærer på Grenland folkehøgskole i Norge og arbejder med pædagogisk udvikling og forskning i den norske folkehøjskole. Forfatter til The Reflective Community. Learning processes in Norwegian folk high schools (2018). A short introduction to research on the Nordic folk high schools (2017) og Tro I praksis. Respekt fellesskap, læring (2014).
Øvrige bidragydere: Felicity Markdal, Jesper Trier Gissel, Jonatan Spejlborg, Mika Lund
Hvordan lærer man bedst sammen? Fællesskabet på en højskole fremhæves altid som noget unikt. Ikke kun for elevernes sociale liv, men også for deres læring. Højskolens trygge læringsrum skaber et særligt potentiale for social læring og identitetsuddannelse, skriver Johan Lövgren i sin gentolkning af højskolens pædagogiske praksis, mens fire fortællinger viser eksempler fra højskolen.
Johan Lövgren
Født 1963. Ph.d. fra MF Norwegian School of Theology I Oslo. Johan er lærer på Grenland folkehøgskole i Norge og arbejder med pædagogisk udvikling og forskning i den norske folkehøjskole. Forfatter til The Reflective Community. Learning processes in Norwegian folk high schools (2018). A short introduction to research on the Nordic folk high schools (2017) og Tro I praksis. Respekt fellesskap, læring (2014).
Øvrige bidragydere: Felicity Markdal, Jesper Trier Gissel, Jonatan Spejlborg, Mika Lund
Brugerbedømmelser af Lær sammen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Lær sammen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621