Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres
- Vind deres loyalitet – behandl dem som konger
bind 46 i Fra idé til handling serien
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres
Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage? Kundeservice handler om:
- Hvordan man servicerer kunder
- Hvordan man lytter effektivt til kunderne
- Hvordan man bringer begejstringen og overraskelse ind i kundeservicen
En praktisk vejledning, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere og medarbejdere.
- Hvordan man servicerer kunder
- Hvordan man lytter effektivt til kunderne
- Hvordan man bringer begejstringen og overraskelse ind i kundeservicen
En praktisk vejledning, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere og medarbejdere.
Brugerbedømmelser af Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621