De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres

- Vind deres loyalitet – behandl dem som konger

Bag om Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres

Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage? Kundeservice handler om: - Hvordan man servicerer kunder - Hvordan man lytter effektivt til kunderne - Hvordan man bringer begejstringen og overraskelse ind i kunde­servicen En praktisk vejledning, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere og medarbejdere.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788793149953
  • Udgivet:
  • 27. maj 2016
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres

Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage? Kundeservice handler om:
- Hvordan man servicerer kunder
- Hvordan man lytter effektivt til kunderne
- Hvordan man bringer begejstringen og overraskelse ind i kunde­servicen
En praktisk vejledning, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere og medarbejdere.

Brugerbedømmelser af Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres



Find lignende bøger
Bogen Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres findes i følgende kategorier: