De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Kundenzufriedenheit Im Tourismus

Hochaktuelle Fragestellung nicht nur in der Hotellerie: Wie entsteht und wie sichert man die Kundenzufriedenheit mit dem Ziel der nachhaltigen Kundenbindung? Das Werk beantwortet diese Frage.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783486273502
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 24. april 2003
  • Udgave:
  • 22
  • Størrelse:
  • 156x234x13 mm.
  • Vægt:
  • 463 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Kundenzufriedenheit Im Tourismus

Hochaktuelle Fragestellung nicht nur in der Hotellerie: Wie entsteht und wie sichert man die Kundenzufriedenheit mit dem Ziel der nachhaltigen Kundenbindung? Das Werk beantwortet diese Frage.

Brugerbedømmelser af Kundenzufriedenheit Im Tourismus



Find lignende bøger
Bogen Kundenzufriedenheit Im Tourismus findes i følgende kategorier: