Kundenzufriedenheit Durch Additive Dienstleistungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 190
- Udgivet:
- 30. august 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 210x148x10 mm.
- Vægt:
- 257 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundenzufriedenheit Durch Additive Dienstleistungen
Unter Berücksichtigung dienstleistungs- und industriegütermarktspezifischer Aspekte entwickelt Sonja Kieffer einen Methodenansatz, mit dem sich feststellen lässt, welche Dienstleistungen für welche Kaufentscheidungsbeteiligten in welchen Kaufphasen von Bedeutung sind. Basis ist eine Methodenkombination von ereignis- und merkmalsorientierten Verfahren zur Messung der Zufriedenheit.
Brugerbedømmelser af Kundenzufriedenheit Durch Additive Dienstleistungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenzufriedenheit Durch Additive Dienstleistungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621