Kundenwertorientiertes Marketing
- Value for the Customer Und Value of the Customer Im Wirkungsverbund Am Beispiel Des Preissystems Der Deutschen Bahn AG
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 420
- Udgivet:
- 19. september 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 210x148x23 mm.
- Vægt:
- 526 g.
- 8-11 hverdage.
- 24. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundenwertorientiertes Marketing
Christian Seeringer verbindet die beiden Perspektiven des Kundenwerts zu einem integrierten Ansatz und zeigt auf, wie sich Marketingmaßnahmen mit Hilfe kundenwertorientierter Kenngrößen planen und bewerten lassen. Anhand einer empirischen Studie untersucht er unterschiedliche Preissysteme der Deutschen Bahn AG und analysiert den Zusammenhang zwischen Value for the Customer und Value of the Customer.
Brugerbedømmelser af Kundenwertorientiertes Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenwertorientiertes Marketing findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621