De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung

- Eine empirische Analyse aus der Kundensicht zum Status Quo und kunftigen Entwicklungen im stationaren Einzelhandel

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640307289
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 132
  • Udgivet:
  • 27. april 2009
  • Størrelse:
  • 148x210x8 mm.
  • Vægt:
  • 181 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung



Find lignende bøger
Bogen Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung findes i følgende kategorier: