Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung
- Eine empirische Analyse aus der Kundensicht zum Status Quo und kunftigen Entwicklungen im stationaren Einzelhandel
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 132
- Udgivet:
- 27. april 2009
- Størrelse:
- 148x210x8 mm.
- Vægt:
- 181 g.
- 2-3 uger.
- 23. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung findes i følgende kategorier: