Kundenruckgewinnungsmanagement Im Stationaren Einzelhandel
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 16. august 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 363 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundenruckgewinnungsmanagement Im Stationaren Einzelhandel
Falk Ritschel untersucht die Umsetzung eines strategischen Kundenrückgewinnungsmanagements im stationären Einzelhandel. Dazu wird der klassische Prozess der Kundenrückgewinnung unter Berücksichtigung der Besonderheiten des stationären Einzelhandels erweitert und empirisch belegt.
Brugerbedømmelser af Kundenruckgewinnungsmanagement Im Stationaren Einzelhandel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenruckgewinnungsmanagement Im Stationaren Einzelhandel findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621