Kundenorientierung in Vertikalen Absatzsystemen
- Bedeutung Der Hersteller-Handler-Zusammenarbeit Am Beispiel Der Automobilwirtschaft
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 355
- Udgivet:
- 23. februar 2001
- Udgave:
- 2001
- Størrelse:
- 216x140x20 mm.
- Vægt:
- 435 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundenorientierung in Vertikalen Absatzsystemen
Christian Jensen untersucht, welchen Einfluss die Beziehung zwischen Herstellern und Händlern auf die Kundenzufriedenheit hat und wie die Zusammenarbeit zwischen den Beteiligten aktiv gesteuert werden kann.
Brugerbedømmelser af Kundenorientierung in Vertikalen Absatzsystemen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenorientierung in Vertikalen Absatzsystemen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621