De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Kundennahe in Dienstleistungsunternehmen

Bag om Kundennahe in Dienstleistungsunternehmen

Weise Kundenbindungen wirksam intensiviert werden k6nnen. Eberhard Witte VORWORT IX Vorwort Die vorliegende Arbeit entstand wahrend meiner Zeit als Assistent arn Institut fur Organisation der Ludwig-Maximilians-Universitat Miinchen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824461431
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 279
  • Udgivet:
  • 15. marts 1995
  • Udgave:
  • 1995
  • Størrelse:
  • 210x148x15 mm.
  • Vægt:
  • 371 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Kundennahe in Dienstleistungsunternehmen

Weise Kundenbindungen wirksam intensiviert werden k6nnen. Eberhard Witte VORWORT IX Vorwort Die vorliegende Arbeit entstand wahrend meiner Zeit als Assistent arn Institut fur Organisation der Ludwig-Maximilians-Universitat Miinchen.

Brugerbedømmelser af Kundennahe in Dienstleistungsunternehmen



Find lignende bøger
Bogen Kundennahe in Dienstleistungsunternehmen findes i følgende kategorier: