Kundenintegration in Unternehmensprozessen. Nutzenstiftung durch interaktive Wertschoepfung und Web 3.0 sowie deren Bedeutung
- Mit erfolgversprechenden Handlungsempfehlungen fur Unternehmen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 112
- Udgivet:
- 11. september 2013
- Størrelse:
- 148x210x7 mm.
- Vægt:
- 154 g.
- 8-11 hverdage.
- 30. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Kundenintegration in Unternehmensprozessen. Nutzenstiftung durch interaktive Wertschoepfung und Web 3.0 sowie deren Bedeutung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenintegration in Unternehmensprozessen. Nutzenstiftung durch interaktive Wertschoepfung und Web 3.0 sowie deren Bedeutung findes i følgende kategorier: