De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen

Bag om Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen

Im Mittelpunkt der Betrachtung steht die Frage nach der Erfolgswirksamkeit verschiedener Kundenbindungsinstrumente in wachsenden und stagnierenden Märkten.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824472161
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 165
  • Udgivet:
  • 30. oktober 2000
  • Udgave:
  • 2000
  • Størrelse:
  • 210x148x9 mm.
  • Vægt:
  • 225 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen

Im Mittelpunkt der Betrachtung steht die Frage nach der Erfolgswirksamkeit verschiedener Kundenbindungsinstrumente in wachsenden und stagnierenden Märkten.

Brugerbedømmelser af Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen



Find lignende bøger
Bogen Kundenbindungsmanagement in Verschiedenen Marktphasen findes i følgende kategorier: