Kundenbindung in Vertikalen Kontraktmarketingsystemen
- Eine Analyse Anhand Des Marktes Fur Ersatzteile Der Automobilwirtschaft
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 353
- Udgivet:
- 30. maj 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x22 mm.
- Vægt:
- 494 g.
- 8-11 hverdage.
- 24. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundenbindung in Vertikalen Kontraktmarketingsystemen
Anhand des Marktes für Ersatzteile in der Automobilwirtschaft zeigt Klaus Bodensteiner systemimmanente Interessengegensätze zwischen Herstellern und Händlern auf, definiert den Begriff der Kunden- bzw. Händlerbindung und entwickelt ein kausalanalytisches Modell zu dessen Erklärung und Messung. Er überprüft seine Erkenntnisse empirisch und erläutert Implikationen für Automobilhersteller.
Brugerbedømmelser af Kundenbindung in Vertikalen Kontraktmarketingsystemen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenbindung in Vertikalen Kontraktmarketingsystemen findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621