De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Kundenbindung Im Deutschen Mobilfunkmarkt

- Determinanten Und Erfolgsfaktoren in Einem Dynamischen Marktumfeld

Bag om Kundenbindung Im Deutschen Mobilfunkmarkt

Geschiiftsbeziehung zwi­ schen einem Kunden und einem Mobilfunknetzbetreiber, also - pointierter formuliert - die Kundenbindung an ein Mobilfunkunternehmen zu sein.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824406074
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 351
  • Udgivet:
  • 11. december 2001
  • Udgave:
  • 2001
  • Størrelse:
  • 210x148x20 mm.
  • Vægt:
  • 445 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Kundenbindung Im Deutschen Mobilfunkmarkt

Geschiiftsbeziehung zwi­ schen einem Kunden und einem Mobilfunknetzbetreiber, also - pointierter formuliert - die Kundenbindung an ein Mobilfunkunternehmen zu sein.

Brugerbedømmelser af Kundenbindung Im Deutschen Mobilfunkmarkt



Find lignende bøger
Bogen Kundenbindung Im Deutschen Mobilfunkmarkt findes i følgende kategorier: