Kundenbindung Im Beratungsintensiven Einzelhandel
- Eine Empirische Untersuchung Unter Besonderer Berucksichtigung Von Konsumentenheterogenitat
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 278
- Udgivet:
- 12. marts 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 358 g.
- 8-11 hverdage.
- 15. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundenbindung Im Beratungsintensiven Einzelhandel
Isabel Martin entwickelt auf Basis umfassender empirischer Erhebungen ein Modell zur Erklärung und segmentspezifischen Steuerung von Kundenbindung im beratungsintensiven Einzelhandel.
Brugerbedømmelser af Kundenbindung Im Beratungsintensiven Einzelhandel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenbindung Im Beratungsintensiven Einzelhandel findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621