Kundenabwanderung bei Ubernahmen und Fusionen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 297
- Udgivet:
- 25. oktober 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 385 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundenabwanderung bei Ubernahmen und Fusionen
Andreas Scharff untersucht, was Kunden nach Unternehmenszusammenschlüssen dazu veranlasst, eine Geschäftsbeziehung zu beenden. Er zeigt auch jene Veränderungen auf, die Kunden als positiv wahrnehmen und die einer Kundenabwanderung entgegenwirken, und analysiert, in welchen Phasen ein Kunde eine Geschäftsbeziehung beendet.
Brugerbedømmelser af Kundenabwanderung bei Ubernahmen und Fusionen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundenabwanderung bei Ubernahmen und Fusionen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621