Kulturelle Kommunikation in Internationalen Unternehmen
- Analyse Komplexer Kulturell Gepragter Phanomene Im OEkonomischen Kontext
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 186
- Udgivet:
- 28. juni 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 148x210x11 mm.
- Vægt:
- 249 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kulturelle Kommunikation in Internationalen Unternehmen
Melanie Mergler untersucht komplexe, kulturell geprägte Phänomene aus der Perspektive eines sich dynamisch entwickelnden technologischen Fortschritts. Sie zeigt die Diskrepanz zwischen den Möglichkeiten der Kommunikation und den menschlichen Kommunikationskompetenzen und untersucht die Bedeutung kultureller Kommunikation als ökonomischer Faktor in internationalen Unternehmen.
Brugerbedømmelser af Kulturelle Kommunikation in Internationalen Unternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kulturelle Kommunikation in Internationalen Unternehmen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621